Известие

Collapse
No announcement yet.

Грешка P1653

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    ...
    Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 21:56.

    Comment


    • #32
      ...
      Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 21:56.

      Comment


      • #33
        Само припомням:

        http://clubalfaromeo.com/forum/showp...&postcount=176


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #34
          ...
          Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 21:57.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
            Е, аз пък ще ти припомня думите на Слави Трифонов:

            "Добрите момчета отиват в рая, а лошите - където си поискат".
            А колкото до горния проблясък в безспорно склеротизирания мозък на това осемдесетгодишно старче - ще го оставя без коментар...
            Цитирам, защото съм сигурен, че ще бъде изтрито на по-късен етап.

            Припомням (т. 1.3 от правилата на форума):

            1.3 Да уважава другите потребители на форума. Всякакви обидни думи и преки характеристики/заплахи ще се считат за грубо нарушение, като резултат постът ще бъде редактиран или отстранен от темата.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #36
              Аз не искам да превъзхождам никой тук, нито се боря за превъзходство, нито за много постове, щото ми е все тая.
              Където трябва съм номер едно.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #37
                ...
                Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 21:57.

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Достатъчно ясно съм обяснил, какво представлява цялата ел. верига на този механизъм:

                  +12V(от контакт) > пин 1 на соленоида > намотка на соленоида > пин 2 на соленоида > пин 24 от конектор "B" на ECU - то.

                  Какво още не е ясно?
                  За всеки средностатистически електротехник това е предостатъчна информация за да намери, къде е проблемът по тази верига.
                  Искам графика на сигнала от ЕКУ-то при 2000, 3000, 4000 оборота

                  ---------- Post added at 14:37 ---------- Previous post was at 14:35 ----------

                  Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                  На кой модел е това?

                  Аз съм дал графиката. Нещо проблем ли имаш с нея?
                  Един път не може ли просто да кажеш, че си технически инвалид-карък и да спреш с глупостите, които пишеш?
                  Тапишонка, тая графика пак не е ту има ту нема, а е правоъгълен сигнал с определен коефициент на запълване при определени обороти. Дай при посочените от мен

                  ---------- Post added at 14:40 ---------- Previous post was at 14:37 ----------

                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение

                  ---------- Post added at 10:14 ---------- Previous post was at 10:11 ----------

                  [/COLOR]

                  Приключих с теб и по тази дискусия.

                  Ти за пореден път доказа, че тя не ти е по силите а пък аз не искам и този път всичко да завърши със заключването на темата.
                  Хи, хи - ти се измъкваш за пореден път. Дадох ти отговор и ти поисках нещо. И понеже знаеш, че ще съм прав използваш стари похвати без да дадеш разумен отговор. Още не си ми отговорил за управлението на вентилатора в купето, например


                  ---------- Post added at 14:48 ---------- Previous post was at 14:40 ----------

                  Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                  Моля да бъда правилно разбран.
                  Винаги съм считал, независимо от неговите коментари по мой, а и по отношение на някои други колеги адрес, че алфистът-идеалист е един изключително полезен за този форум човек. Става въпрос за компетентна, образована, трудолюбива и с чувство за отговорност личност, която действително със знанията и опита си е помогнала на много хора в този форум. Дори по мое мнение Лорда е единственият, който го превъзхожда в това отношение.
                  Понякога обаче просто си харесва някоя тема и започва да пише откровени щуротии в нея, които лично мен ме развеселяват, т.е. благодарен съм му за това, но пък са с неособено приятни последици за колегите, пуснали съответната тема и очакващи реална помощ. Ще припомня например случая с един колега, който заради съвет на алфиста-идеалист си подпали колата, друг щеше да си сменя датчика на коляновия вал по пътищата, трети - да си мери нивото на двигателното масло при топъл двигател и т.н., примерите са много.
                  Ето и в тази тема - и в самото означение на грешката P1653, и в практиката винаги проблема се е оказвал в самия електромагнитен клапан. Поне аз търсих повече от час в нета, но не открих друго решение. Да - има редица предположения, например датчик разпределителен вал, ламбда-сензор и други, но в края на краищата проблема винаги се е оказвал този клапан. Разбира се, тук не говорим за прекъснат проводник, лоша маса и други подобни елементарни неща, за които никакви замервания на пинове, кабели, цветове, конектори и т.н. не са необходими и може да ги направи всеки.
                  Написал си верни неща. Екото наистина дава ценна информация защото има нервите да се рови, а и време. Но и много неща не сЪ му ясни, защото му липсва до голяма степен логическо мислене и богат практически опит. Но не може всички да са еднакви учени. Лошото при него е, че си мисли, че е вся и всьо, но не е. И ако престане да се пъчи и перчи наистина ще е много полезен.

                  Колкото до клапана - наистина гренясват изводите на бобинката и клемите, особено ако уплътнението е започнало да изпуска масло. Обяснението на английски е доста добро и всеки може да го направи. Бягайте от централата, макар да виждам, че някой вече е подавал постоянно напрежение принудително

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                    Тапишонка, тая графика пак не е ту има ту нема, а е правоъгълен сигнал с определен коефициент на запълване при определени обороти. Дай при посочените от мен[COLOR="Silver"]
                    Страшно си тъп технически инвалид-каръко.
                    Искаш графика, която дори не може да разчетеш.

                    Попитах те да ми кажеш и коя Алфа се управлява диф-а на 4х4.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Comment


                    • #40
                      Цвятко, всичко, което ти е необходимо ти го е дал BO. Какви коефициенти на запълване, какви 5 лева сънуваш?

                      На графиката много ясно се вижда напрежението на управляващия пин при двете възможни състояния на вариатора.

                      Какво още не ти е ясно, та повтаряш едно и също, като папагал?


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #41
                        нещастна работа - не съм написал диференциал, а електромагнитен съединител. Става въпрос за зацепването на кардана на 4х4 към скоростната кутия. Няма да ви дам модел и година, нали знаете всичко

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                          нещастна работа - не съм написал диференциал, а електромагнитен съединител. Става въпрос за зацепването на кардана на 4х4 към скоростната кутия. Няма да ви дам модел и година, нали знаете всичко
                          При управление на елекромеханичен съединител може да се ползва ШИМ за да се осъществи плавното зацепване/отделяне.

                          Но това е много далеч от онова твое "обикновено" с което се опитваш да се изсулиш.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            При управление на елекромеханичен съединител може да се ползва ШИМ за да се осъществи плавното зацепване/отделяне.

                            Но това е много далеч от онова твое "обикновено" с което се опитваш да се изсулиш.
                            Няма нищо общо с плавно - чува се едно джаннннн.

                            Не си ми качил диаграмите

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение

                              Не си ми качил диаграмите
                              Нямаш прилично държание.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Нямаш прилично държание.
                                Не е затова, а защото ще ви оборя

                                Comment

                                Working...
                                X