...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Грешка P1653
Collapse
X
-
-
-
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
-
Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщениеЕ, аз пък ще ти припомня думите на Слави Трифонов:
"Добрите момчета отиват в рая, а лошите - където си поискат".
А колкото до горния проблясък в безспорно склеротизирания мозък на това осемдесетгодишно старче - ще го оставя без коментар...
Припомням (т. 1.3 от правилата на форума):
1.3 Да уважава другите потребители на форума. Всякакви обидни думи и преки характеристики/заплахи ще се считат за грубо нарушение, като резултат постът ще бъде редактиран или отстранен от темата.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеДостатъчно ясно съм обяснил, какво представлява цялата ел. верига на този механизъм:
+12V(от контакт) > пин 1 на соленоида > намотка на соленоида > пин 2 на соленоида > пин 24 от конектор "B" на ECU - то.
Какво още не е ясно?
За всеки средностатистически електротехник това е предостатъчна информация за да намери, къде е проблемът по тази верига.
---------- Post added at 14:37 ---------- Previous post was at 14:35 ----------
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеНа кой модел е това?
Аз съм дал графиката. Нещо проблем ли имаш с нея?
Един път не може ли просто да кажеш, че си технически инвалид-карък и да спреш с глупостите, които пишеш?
---------- Post added at 14:40 ---------- Previous post was at 14:37 ----------
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
---------- Post added at 10:14 ---------- Previous post was at 10:11 ----------
[/COLOR]
Приключих с теб и по тази дискусия.
Ти за пореден път доказа, че тя не ти е по силите а пък аз не искам и този път всичко да завърши със заключването на темата.
---------- Post added at 14:48 ---------- Previous post was at 14:40 ----------
Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщениеМоля да бъда правилно разбран.
Винаги съм считал, независимо от неговите коментари по мой, а и по отношение на някои други колеги адрес, че алфистът-идеалист е един изключително полезен за този форум човек. Става въпрос за компетентна, образована, трудолюбива и с чувство за отговорност личност, която действително със знанията и опита си е помогнала на много хора в този форум. Дори по мое мнение Лорда е единственият, който го превъзхожда в това отношение.
Понякога обаче просто си харесва някоя тема и започва да пише откровени щуротии в нея, които лично мен ме развеселяват, т.е. благодарен съм му за това, но пък са с неособено приятни последици за колегите, пуснали съответната тема и очакващи реална помощ. Ще припомня например случая с един колега, който заради съвет на алфиста-идеалист си подпали колата, друг щеше да си сменя датчика на коляновия вал по пътищата, трети - да си мери нивото на двигателното масло при топъл двигател и т.н., примерите са много.
Ето и в тази тема - и в самото означение на грешката P1653, и в практиката винаги проблема се е оказвал в самия електромагнитен клапан. Поне аз търсих повече от час в нета, но не открих друго решение. Да - има редица предположения, например датчик разпределителен вал, ламбда-сензор и други, но в края на краищата проблема винаги се е оказвал този клапан. Разбира се, тук не говорим за прекъснат проводник, лоша маса и други подобни елементарни неща, за които никакви замервания на пинове, кабели, цветове, конектори и т.н. не са необходими и може да ги направи всеки.
Колкото до клапана - наистина гренясват изводите на бобинката и клемите, особено ако уплътнението е започнало да изпуска масло. Обяснението на английски е доста добро и всеки може да го направи. Бягайте от централата, макар да виждам, че някой вече е подавал постоянно напрежение принудително
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеТапишонка, тая графика пак не е ту има ту нема, а е правоъгълен сигнал с определен коефициент на запълване при определени обороти. Дай при посочените от мен[COLOR="Silver"]
Искаш графика, която дори не може да разчетеш.
Попитах те да ми кажеш и коя Алфа се управлява диф-а на 4х4.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Цвятко, всичко, което ти е необходимо ти го е дал BO. Какви коефициенти на запълване, какви 5 лева сънуваш?
На графиката много ясно се вижда напрежението на управляващия пин при двете възможни състояния на вариатора.
Какво още не ти е ясно, та повтаряш едно и също, като папагал?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениенещастна работа - не съм написал диференциал, а електромагнитен съединител. Става въпрос за зацепването на кардана на 4х4 към скоростната кутия. Няма да ви дам модел и година, нали знаете всичко
Но това е много далеч от онова твое "обикновено" с което се опитваш да се изсулиш.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеПри управление на елекромеханичен съединител може да се ползва ШИМ за да се осъществи плавното зацепване/отделяне.
Но това е много далеч от онова твое "обикновено" с което се опитваш да се изсулиш.
Не си ми качил диаграмите
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
Не си ми качил диаграмите
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНямаш прилично държание.
Comment
Comment